Termeni şi contiţii 

Contract între utilizator (Utilizator, dvs.) şi  S.C. ACCENT TRAVEL & EVENTS (titular Traveo.ro, noi). Vă rugăm citiţi cu atenţie aceşti termeni şi contiţii contractuale (Termeni & Contiţii) înainte de a utiliza pagina de internet Traveo.ro. (Site)

Site

Site-ul vă este oferit de Accent Travel & Events, persoană juridică română, cu sediul social în  Bucureşti , Bd. Ferdinand I nr.74 A, Sector 2, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr.J40/7734/1999, Cod Unic de Înregistrare RO 12097170, capital social subscris şi vărsat de 200.000 lei, cont bancar RO95INGB0001008129478910, deschis la ING BANK – METROPOLIS. Vă rugăm să notaţi că toată corespondenţa privind Serviciul de Relaţii cu Clienţii va trebui trimisă la această adresă.

Acceptarea Termenilor & Contiţiilor

Utilizând acest Site sunteţi de acord în totalitate cu aceşti Termeni & Contiţii, fără nici o altă restricţie. Vă rugăm să reţineţi că toate tranzacţiile efectuate prin acest site sau prin departamentul Tranzacţii cu Clienţii sunt supuse acestui regulament. În momentul efectuarii rezervării sau achiziţionării ofertei disponibile pe Traveo.ro, clientul acceptă necondiţionat Termenii şi Contiţiile prezentului site.

Serviciile Traveo.ro

Accent Travel & Events vă pune la dispozitie prin Traveo.ro un sistem automat care vă ofera posibilitatea de a cauta şi verifică disponibilitati pentru diferite servicii turistice şi vă permite să efectuati rezervarea dorita.

Aveţi posibilitatea să alegeti dintr-o gama larga de servicii din Site: rezervarea biletelor de avion, rezervarea hotelurilor şi a altor servicii turistice direct pe Site cât şi de a plăti aceste servicii prin intermediul sistemului de plati on-line ePayment.

Traveo.ro se limiteaza la intermedierea între client şi furnizori. Traveo.ro acţionează ca şi agent pentru terţi furnizori, cum ar fi : liniile aeriene, hoteluri, companii de închiriat maşini, alţii (furnizori de servicii turistice).

Traveo.ro nu-şi asumă nici o responsabilitate pentru serviciile oferite de Furnizorii de Servicii Turistice şi nu garantează în nici un fel (explicit sau implicit) acurateţea sau calitatea serviciilor promovate pe acest site.

Informaţiile publicate pe site:

Traveo.ro oferă prin intermediul site-ului informaţii cu titlu general, cu scop consultativ. Din acest motiv, recomandăm utilizatorilor Traveo.ro să citească cu atenţie Regulamentele Furnizorilor de Servicii Turistice şi/sau să verifice cu ambasada sau biroul de turism de la destinaţie, că informaţiile din site sunt de actualitate, raportat la perioada calendaristică, zona geografică, restricţii, termeni şi contiţii impuse de anumite organisme interne şi internaţionale.

Traveo.ro nu asigură nici o garanţie cu privire la aranjamentele documentelor de călătorie (paşapoarte, vize, vaccinuri necesare, etc) şi nici faptul că informaţia de pe site este actualizată.

Este responsabilitatea utilizatorului de a se asigura că va călători în conformitate cu măsurile aplicabile acestor documente de călătorie.

Traveo.ro depune toate eforturile ca informaţia aflată pe site (incluzând tarife, descrieri, date) să fie de actualitate şi conformă cu realitatea iar în situaţia în care ne veţi aduce la cunoştinţă cea mai mică eroare sau lipsă de informaţie, aceasta va fi corectată în cel mai scurt timp.

Limba de publicare a informaţiilor

Traveo.ro oferă informaţii relevante privind serviciile oferite şi termenii aplicabili unui anumit serviciu atât în limba română cât şi în limba engleză. Cu toate acestea, întrucât o mare parte a informaţiilor sunt preluate din sisteme de rezervări internaţionale, este posibil ca anumite contiţii aplicabile unui anume tip de servicii şi/ sau alte detalii să nu–şi gasească corespondentul fidel în traducerea realizată în limba română. În cazul în care există orice neclarităţi, vă sugerăm să ne contactaţi telefonic la nr. 0372999006 pentru a primi asistenţă din partea consultanţilor noştri.

Rezervarea

Formularul de rezervare aflat pe pagina de internet Traveo.ro permite culegerea informaţiilor de la utilizator în vederea realizării comenzii. Prin aceasta din urma se înţelege:

-rezervarea efectuată de utilizator direct în portalul Traveo.ro

- rezervarea efectuată prin telefon, cu ajutorul serviciului telefonic de rezervări (din cadrul serviciului de Tranzacţii cu Clienţii) Traveo.ro

Rezervările care nu sunt efectuate prin pagina de internet Traveo.ro pot avea alte preţuri.

Pentru orice modificare a călătoriei care derivă din vina contractantului (ex: liniile aeriene) sau în cazul întarzierii / anulării zborului, Traveo.ro va încerca să contacteze clientul telefonic sau via email, cu scopul de a-l informa asupra modificărilor survenite. În aceasta situatie, site-ul Traveo nu este responsabil pentru modificările desfasurarii călătoriei, întarzieri, zboruri anulate, sau alte modificări cauzate de contractantul / executantul serviciului. Este necesar ca utilizatorul să respecte regulamentul organizatorului / furnizorului serviciului comandat (ex: restric’iile impuse de compania aeriana pentru check in şi controlul paşapoartelor)

Confirmarea rezervării

În cazul rezervării efectuate prin intermediul paginii de internet Traveo.ro, utilizatorul va primi o confirmare electronică, la adresa specificata de acesta din urma în formularul de commandă.

Recomandăm utilizatorului să verifice corectitudinea informaţiilor (prenume, nume, data plecării, destinaţia). Dacă observă anumite greseli, trebuie să anunţe în maxim 24 de ore de la momentul rezervării serviciul de Tranzacţii cu Clienţii Traveo, în vederea modificării lor. Pot fi situaţii, funcţie de momentul notificării Traveo.ro, în care corectarea acestor informaţii nu va putea fi posibilă fără anumite cheltuieli suplimentare, dat fiind că regulile de modificare şi anulare a rezervării sunt definite de furnizorul produsului / serviciului. Anumiţi operatori (în special liniile aeriene low cost) nu permit efectuarea de rectificări care rezultă din vina persoanei care efectuează rezervarea.

Aceste erori de informaţii din rezervare datorate utilizatorului nu duc la rezilierea contractului încheiat cu Traveo.ro. Biletele de avion sunt transmise acestuia sub forma de bilete electronice, către adresa de email indicate în timpul rezervării.

Contiţiile Furnizorilor de Servicii Turistice

Termenii şi contiţiile Furnizorului de Servicii Turistice se aplică adiţional Termenilor şi Contiţiilor acestui site. Acestea pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plată, obligaţii, anulări, modificări ale rezervărilor şi restituiri de bani (dacă este cazul), ori restricţii de altă natură.

Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare cum este taxa Transit –without-visa. Traveo.ro nu este responsabil pentru costurile suplimentare care pot apărea în momentul transferurilor de la un aeroport/terminal la altul.

Utilizatorul este direct responsabil de respectarea contiţiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de îmbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricăror altor reguli.

De notat că timpul minim de îmbarcare (înaintea plecării) recomandat de companiile aeriene este de 120 de min pentru zborurile internaţionale, respectiv 90 de min pentru zborurile interne. Anumite companii doresc să reconfirmaţi zborul cu cel putin 72 de ore înainte de plecare iar nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervării dvs de zbor.

Dacă veţi utiliza opţiunea “Cereri speciale / Special requests”, Traveo.ro nu vă garantează confirmarea acestor cereri, însă le va transmite către Furnizorul de Servicii Turistice. Este responsabilitatea utilizatorului de a reconfirma direct cu Furnizorul de Servicii Turistice dacă aceste cereri speciale pot fi îndeplinite.

În timpul navigarii dvs în site-ul Traveo.ro, veţi putea observa referiri către diferite contiţii aplicabile ofertelor speciale. Vă recomandăm să cititi cu atenţie aceşti termeni iar pentru detalii complete, să contactaţi direct echipa Traveo.ro (Serviciul de Tranzacţii cu Clienţii).

În momentul rezervării unui zbor, aveţi posibilitatea introducerii detaliilor cărţii de fidelitate, în cazul în care sunteti înscris într-un astfel de program al vreunei companii aeriene.  De reţinut că aceste programe de fidelitate se supun termenilor şi contiţiilor impuse de către compania la care sunteti înscris. Conform acestor reguli, premiile de pe urma acestor programe nu se aplică tuturor tarifelor sau clasei de servicii în care veţi călători. Pentru detalii complete despre aceste programe, vă recomandăm să contactaţi direct compania aeriana la care sunteti înscris.

Preţurile

Taxele Traveo.ro în calitate de intermediar între client şi furnizorii de servicii, sunt incluse în preţul produsului sau serviciului.

Traveo.ro nu este responsabil pentru modificări ale preţurilor produselor şi serviciilor, deoarece Traveo.ro primeşte informaţii despre preţurile actuale direct de la executanţii / operatorii aerieni. De asemenea, Traveo.ro nu se face responsabil pentru eventuale costuri suplimentare stabilite de operatorul sau furnizorul de servicii în caz de anulare sau modificare a rezervării.

Anulări /Modificări

Dacă utilizatorul doreşte să anuleze sau să modifice serviciul rezervat / achiziţionat (iar Furnizorul de Servicii permite acest lucru), acesta are responsabilitatea de a informa în scris Traveo.ro (Serviciul de Tranzacţii cu Clienţii) via email la adresa contact@traveo.ro.

Rezervarea se va putea anula în concordanţă cu Termenii şi Contiţiile Furnizorului de Servicii Turistice. În anumite cazuri este posibil ca să nu puteţi anula/modifica anumite servicii turistice sau va trebui să respectaţi anumite cerinţe pentru aceste acţiuni. Dacă emailul de anulare / modificare este expediat în afara programului de lucru al departamentului de Tranzacţii cu Clienţii, solicitarea va fi procesata în ziua lucratoare urmatoare. Traveo.ro nu este responsabil dacă din motive tehnice în procesul de comunicare cu utilizatorul apar erori sau probleme în transmiterea mesajelor.

În eventualitatea modificării unei rezervări, Traveo.ro îşi rezervă dreptul de a aplica anumite taxe pentru acoperirea costurilor administrative ce rezultă din aceasta acţiune. Aceste taxe sunt diferite/separate de taxele impuse direct de către Furnizor.

Plata, modalitati de plată

Pe Traveo.ro sunt posibile doar acele metode de plată care sunt enumerate pe pagina de internet în dreptul produsului / serviciului respectiv.

Plata se poate efectua în sistemul nostru de rezervări online cu principalele tipuri de cărti de credit, prezentate detaliat şi pe site: Visa şi Mastercard. Datele cardului de credit sunt utilizate cu scopul de confirmare a efectuarii rezervării.

Dacă plata se efectuează cu un card care aparţine unui terţ, este necesar acceptul scris (autorizaţie scrisă) din partea proprietarului cardului.

Traveo.ro sau Furnizorul de Servicii Turistice îşi rezervă dreptul de a încasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) care pot să apară la momentul rezervărilor prin cărţile de credit. În acest caz, utilizatorul este informat despre comisioanele aplicabile. Traveo.ro îşi rezervă dreptul de a transfera costurile generate de penalizările de charge back.

Este necesar să vă asigurati că detaliile adresei dvs de facturare se potrivesc cu cele de pe extrasul dvs de cont, deoarece Traveo.ro poate expedia biletele sau confirmarea rezervării, bonurile de reduceri sau alte documente de călătorie exclusiv la adresa persoanei care a efectuat plata / titularului cardului.

Pentru minimizarea încercărilor de fraudare a cărtilor de credit, înainte de emiterea documentelor de călătorie, ne rezervăm dreptul de a efectua – prin intermediul procesatorului de plati online (Pay U)– verificări aleatorii, de a solicita dovada adresei utilizatorului şi o copie a cărţii de identitate, precum şi un extras de cont recent.

În cazul rezervării călătoriei cu avionul operate de mai mult de o companie aeriană low cost, utilizatorul este obligat să aiba în cont o suma egala sau mai mare decât preţul total al biletului achiziţionat. În cazul lipsei de resurse financiare suficiente, pot exista situaţii în care doar un singur bilet este rezervat şi celalalt nu, iar anularea unei rezervări incomplete va fi imposibil de efectuat. Întreaga raspundere în această situaţie îi aparţine clientului.

Nu ne asumăm nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.

În funcţie de termenii şi contiţiile impuse de hoteluri, la momentul rezervării se poate solicita utilizatorului plata integrală sau partială a serviciului rezervat. Plata va fi efectuată, funcţie de caz, în contul Traveo.ro, hotelului sau reprezentantului acestuia.

În anumite cazuri, detaliile cărţii dvs de credit pot fi transferate către Furnizorul de Servicii Turistice. Furnizorul în cauză va prelua plaţile pentru rezervările dvs.

Traveo.ro sau Furnizorul de Servicii Turistice nu-şi asumă nicio obligaţie de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de călătorie în cazul neplăţii integrale a serviciilor comandate. În orice situaţie, utilizatorul este responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor turistice comandate.

Utilizarea site-ului

Traveo.ro nu este responsabil pentru aptitudinile Utilizatorului de a accesa ori utiliza site-ul şi nici pentru eşecurile generate de carenţa acestor aptitudini.

Traveo.ro nu este responsabil pentru costurile care pot să apară din utilizarea incorectă a serviciului sau interpretării eronate a informaţiilor conţinute de acesta.

Traveo.ro tinde către o bună funcţionare a site-ului, însă nu poate garanta că site-ul nu poate fi afectat de viruşi sau alte acţiuni care pot genera defecţiuni sau alte pierderi. Acelaşi lucru este valabil pentru alte informaţii conţinute pe acest site şi serviciile furnizate de terţele părţi deoarece site-ul contine link-uri către alte pagini de internet. Traveo.ro nu este responsabil aşadar pentru disponibilitatea acestora sau pentru politicile lor de confidenţialitate, conţinutul lor.

Înformaţiile postate în site sunt dinamice şi pot fi modificate frecvent. Traveo.ro are dreptul de a face modificări, fără notificarea clientului.

Traveo.ro nu este responsabil pentru problemele tehnice care pot apărea la Organizatori / Furnizorii de Servicii.

Traveo.ro nu este responsabil şi nu compensează întarzierile, anulările, grevele sau alte evenimente care nu sunt sub controlul direct Traveo.ro.

Răspunderea utilizatorului

Sunteti de acord să utilizati site-ul în conformitate cu legile în vigoare.

Principalele obligaţii ale utilizatorului:

Interzicerea accesului pe Site

Accent Travel & Events îşi rezervă dreptul de a vă interzice oricând accesul pe Site fără o notificare prealabilă.

Legături către alte Site-uri

Acest Site poate conţine legături către alte pagini web externe şi operate de alte parţi implicate. Traveo.ro nu are nici un control sau asociere cu aceste pagini web şi nu îşi asumă nici o responsabilitate în legatură că acurateţea, integritatea sau calitatea acestor pagini web ale parţior implicate. Conţinutul acestor pagini web externe nu reflectă produsele, serviciile sau informaţiile furnizate de Traveo.ro. Orice opinii referitoare la conţinutul acestor pagini web externe vor trebui redirecţionate către administratorii paginilor în cauza.

Forţa Majoră

Traveo.ro nu este responsabil în cazul petrecerii unor evenimente cauzate de forţa majoră. Evenimentele majore includ, dar fără a se limita, intervenţii guvernamentale, războaie, răpiri, incendii, inundaţii, accidente, furtuni, greve, atacuri teroriste etc. care pot afecta Traveo.ro sau furnizorii săi.

Modificări asupra Site-ului

Traveo.ro poate modifica design-ul sau conţinutul Site-ului, inclusiv disponibilitatea furnizorilor serviciilor turistice, baza de date, precum şi alte caracteristici ale Site-ului.

Copyright-ul, drepturile de proprietate şi conţinutul Site-ului sunt rezervate de către Accent Travel & Events. Materialul conţinut pe Site este proprietatea Accent Travel & Events sau a afiliaţilor săi, exceptând cazul în care sunt recunoscute ca aparţinând altor parţi implicate. Numele Traveo.ro precum şi celelalte mărci, logo-uri sau elemente grafice conţinute în Site aparţin Accent Travel & Events sau ale afiliatilor săi. Alte nume de companii, produse sau servicii care apar pe Site pot fi mărci înregistrate ale respectivilor proprietari. Nu aveţi nici un drept sau licenţă de utilizare a acestor mărci înregistrate.

Politica de Securitate

Traveo.ro utilizează tehnologie securizată pentru a proteja informaţiile dvs. personale şi tranzacţiile financiare. Traveo.ro se conformează procedurilor şi standardelor de securitate stipulate în Politica de Securitate.

Achiziţiile online nu mai sunt de mult o noutate. Dacă veţi alege să platiţi cu cartea de credit, detaliile cărţii dvs. de credit sunt criptate în timpul tranzacţiei, determinând o securitate mărită. Traveo.ro utilizează tehnologia Secure Socket Layer (SSL) care asigură proceselor de achiziţionare online prin intermediul cărţii de credit, o securitate mărită.

Modificări ale Termenilor şi Contiţiilor

Traveo.ro îşi rezervă dreptul de a modifica sau actualiza oricând Termenii şi Contiţiile referitoare la utilizarea acestui Site, fără notificare prealabila către Utilizatori. Versiunea actuală a Termenilor şi Contiţiilor va fi afişată pe Site din data în care modificările intra în vigoare. Continuarea utilizării acestui Site după publicarea acestor modificări va constitui acceptul dvs. cu privire la aceste modificări.

Legea guvernantă

Aceşti Termeni şi Contiţii reprezintă contractul între Utilizator şi Traveo.ro şi este guvernat de legile din România. În cazul apariţiei unor litigii, competenţa de soluţionare aparţine instanţelor române, conform dreptului comun în materie.

 

Contiţii generale de rezervare pentru vanzarea biletelor de avion

I. Rezervări de locuri

1.1. Rezervările de locuri pentru transport aerian de pasageri se fac cu ajutorul sistemelor internaţionale computerizate de rezervări, care permit accesul agenţiei la baza de date a companiei şi rezervarea locurilor pentru o anumită cursă.
1.2. Rezervările sunt gratuite şi se fac înaintea datei de plecare.
1.3. La efectuarea rezervării, pasagerul primeşte de la agenţie informaţii referitoare la preţul zborului (valabil la data rezervării, incluzând şi taxele de aeroport, taxe combustibil, tarifele de servicii Traveo.ro), precum şi informaţiile referitoare la contiţii, restricţii şi reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumpărat în baza respectivei rezervări.
1.4. Contiţiile, regulile şi restricţiile aplicabile unui bilet de avion sunt preluate direct de la compania aeriană şi se supun inclusive politicii de tarife Traveo.ro. Pot interveni aici şi alţi factori, precum obligaţia deţinerii vizei, independenţi de voinţa agenţiei.

Aceste reguli împreună cu preţul biletului de avion, se pot modifica, prin voinţa celor ce le-au impus, până în momentul cumpărării efective a biletului, fără ca agenţia să poată fi făcută în vreun fel raspunzătoare.

II.    Emiterea biletelor de avion. Modalităţi de plată

2.1. Emiterea biletelor de avion rezervate şi plata acestora se fac conform contiţiilor impuse de către fiecare companie aeriană în parte. Pasagerul are obligaţia să se informeze despre termenul până la care rezervarea sa este valabilă şi să se prezinte în termen pentru achitarea biletului pentru a intra în posesia acestuia. Termenele pot fi schimbate oricând de companie, situaţie în care agenţia va anunţa pasagerul despre modificare, fără a putea fi, însă, facută răspunzatoare în vreun fel de către acesta pentru o eventuală anulare.
2.2. Raportul contractual între agenţie şi pasager apare în momentul în care pasagerul a achitat biletul de avion şi a intrat în posesia acestuia. Înainte de a achita efectiv biletul, pasagerul are obligaţia să se informeze la agenţie despre toate contiţiile şi restricţiile aplicabile acelui bilet şi să citească prezentele contiţii generale.
2.3. Pasagerul poate plăti biletul de avion în LEI, USD, EUR, la cursul de schimb utilizat de agenţie, în ziua respectivă.

III.    Preţurile biletelor de avion

3.1. Preţurile biletelor de avion comercializate de agenţie sunt rezultatul unui sistem complex de reguli tarifare, tarife contractuale, tarife publicate în sistemele centralizate de rezervări, tarife speciale, tarif de serviciu al Traveo.ro, etc. În aceste contiţii, fiecare zbor în parte presupune calcularea de către agentul specializat al preţului aplicabil biletului de avion respectiv. Acelaşi zbor, cu aceeaşi companie poate avea preţuri diferite .
Dată fiind multitudinea de preţuri aplicabile biletelor de avion, acestea, ca şi regulile aplicabile lor, nu pot fi afişate sau publicate. Dat fiind că informaţiile referitoare la reguli provin din comunicările scrise / transmise de către  compania aeriana, prin sistemele de rezervare centralizate sau direct la agenţie, acestea au un caracter continuu iar modificările pot fi permanente, motiv pentru care ele nu pot fi traduse sau publicate în vreun înscris.
3.2. Preţurile de vanzare nu sunt neapărat înscrise pe biletele de avion. Între preţul înscris pe biletul de avion şi cel efectiv încasat de agenţie, pot apărea diferenţe care decurg din regulile de emitere a biletelor de avion stabilite de compania aeriană precum şi din politica de tarife de serviciu Traveo.ro.
Preţul unui bilet de avion devine ferm, împreună cu toate contiţiile aplicabile lui, numai în momentul în care este înscris pe documentul de încasare întocmit de agenţie.
3.3. Pentru activitatea specifică, agenţia poate aplica urmatoarea politică de tarife de serviciu, denumite pe scurt TSF. TSF nu sunt returnabile în caz de anulare sau modificare a biletului de avion.

Schema Taxei de Serviciu public:

A  Taxe speciale care se adauga în cazul în care valoarea biletului depăşeşte 500 Euro pot fi între 2% şi 7%   
B  Taxă cancelation/storno - se reţine taxa de serviciu aplicată iniţial;
C  Taxă modificare rezervare/după emitere  - 15 EUR.

3.4. Biletele de avion emise de agenţie sunt proprietatea I.A.T.A. - BSP România - în calitate de reprezentant al companiilor aeriene membre, încasările aferente biletelor vandute se deconteaza către I.A.T.A. BSP - România, drept pentru care agenţia nu poate fi facută raspunzătoare despre modul în care a stabilit preţul unui bilet de avion decât de către acest organism sau de către compania pentru care a emis biletul.
3.5. Preţul oricărui bilet de avion presupune contiţii, reguli şi restricţii speciale aplicabile călătoriei la care se refera documentul respectiv în mod special. Pasagerul are obligaţia să se informeze despre aceste reguli înainte de a cumpara respectivul bilet. După cumpărarea biletului se consideră că pasagerul a luat la cunoştinţă despre toate aceste reguli, el nu mai poate pretinde că nu a fost informat, odata ce a intrat în posesia biletului de avion.
3.6. Preţul biletului de avion include de regulă taxele de aeroport, taxe combustibil, TSF. Există, însă, situatii, independente de vointa agenţiei, în care, pe parcursul călătoriei i se pot solicita pasagerului si alte taxe, care nu au fost percepute iniţial, situaţie în care agenţia nu poate fi facută raspunzătoare.

Vânzarea biletelor liniilor aeriene low cost presupune de multe ori şi adăugarea unor taxe suplimentare care se referă de obicei la tarifele în care bagajul nu este inclus în preţul biletului. Rezervarea bagajului poate fi efectuată şi după efectuarea rezervării prin achitarea unei taxe suplimentare stabilite de catre operator plus a unei taxe încasate de Traveo.ro.

IV. Biletul de avion

4.1. Biletul de avion este documentul, înscrisul sau convenţia electronică în baza căreia se efectuează zborul. Biletul de avion este emis de agenţie dar este proprietatea companiei aeriene pentru care a fost emis.
4.2. Contiţiile contractului şi informaţiile înscrise pe biletul de avion completează prezentele contiţii generale. Se consideră că pasagerul care a intrat în posesia biletului de avion a luat la cunoştinţă de toate aceste informaţii.

V. Drepturile şi obligaţiile partilor

5.1. Agenţia este raspunzatoare de emiterea corectă a biletelor de avion şi de informarea cu bună credinţă a pasagerului asupra contiţiilor aplicabile biletului de avion vândut.
5.2. Înformarea pasagerilor se va realiza prin afişarea în mod vizibil în agenţie a prezentelor contiţii generale de vânzare a biletelor de avion precum şi prin prezentarea, la cererea expresă a pasagerului, a contiţiilor speciale de transport ale companiei, aplicabile zborului în cauză, fără a fi nevoie de o semnatură a pasagerului care să certifice că a fost informat.
5.3. Pasagerul este obligat să citească prezentele contiţii generale afisate pe site pentru fiecare bilet sau în agenţie înainte de a cumpara biletul de avion. Biletul de avion, o dată cumpărat, se presupune că pasagerul a luat la cunoştinţă despre toate informaţiile legate de biletul respectiv, el nemaiputând să învoce ulterior necunoasterea acestora şi să pretindă eventuale despăgubiri agenţiei.
5.4.  Pasagerul este obligat să se prezinte la îmbarcarea pentru zbor cu cel putin 1 oră şi 30 de minute înainte de ora plecării, pentru a i se putea întocmi formalitaţile necesare.
5.5.  Agenţia nu este răspunzătoare şi nu i se pot pretinde despăgubiri pentru că pasagerul nu a zburat, în următoarele contiţii:
- pasagerul nu s-a prezentat la timp la îmbarcare (1 ora şi 30 min înainte de ora plecării înscrisă pe bilet)
- pasagerul este refuzat la îmbarcare datorită unor probleme legate de documentele sale personale (inclusiv lipsă viză de intrare pentru tara de destinaţie, viză falsă, paşaport cu interdicţie etc) sau în situaţia unui refuz nejustificat al autoritaţilor de a permite călătoria.
- alte imprejurări sau cazuri de forţă majoră, pe care agenţia nu le putea prevedea sau evita
5.6.  Agenţia nu este răspunzătoare pentru întirzieri sau modificări de orar ale companiei aeriene pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului sau pentru servicii aferente zborului (ex - pierderi de bagaje), obligaţii care cad direct în sarcina companiei. În astfel de situatii, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despăgubi pasagerul în conformitate cu reglementările internaţionale.
5.7. Pasagerul poate renunţa la biletul de avion cumpărat în orice moment, înainte de data plecării. Indiferent de motivul renunţării, regula presupune că pasagerului i se va aplica o penalizare de 100% din valoarea biletului inclusiv taxe şi TSF + 15 EUR TSF de anulare.
Dacă regulile companiei permit contiţii de returnare mai avantajoase, agenţia va aplica aceste reguli, în favoarea pasagerului, fără ca acestea să afecteze reţinerea TSF şi TSF de anulare.
5.8. Pasagerul poate modifica  biletul initial cumparat în contiţiile stabilite de compania pentru care a fost emis biletul, pentru fiecare caz în parte. Pentru fiecare modificare se aplică penalizarea prevăzuta de contiţiile stabilite de compania pentru care s-a emis biletul. Orice modificare a unui bilet de avion se efectuează înaintea plecării zborului iniţial ce urmează a fi modificat. Biletul nu poate fi păstrat în vederea unei utilizări ulterioare dacă nu este modificat şi reemis înaintea zborului programat iniţial. Agenţia va aplica TSF pentru modificare conform politicii sale comerciale.
5.9.  Pasagerul nu poate utiliza numai părti componente ale zborului aferent biletului cumpărat. Neprezentarea pasagerului la primul zbor se consideră renunţare la bilet şi i se aplică prevederile din prezentele contiţii generale.
5.10. Pasagerul nu poate transmite biletul de avion unei terţe persoane.
5.11. Neprezentarea la zbor presupune pierderea biletului de avion, cu o penalizare de 100% din valoarea biletului.
5.12. În situaţia în care pasagerul, din vina sa, utilizează doar parţial zborurile înscrise în biletul de avion cumpărat, el nu va putea pretinde despăgubiri de nici un fel agenţiei sau companiei pentru care s-a emis biletul.
5.13. Pasagerul are obligaţia să se asigure că este în regulă din punct de vedere al tuturor formalităţilor necesare călătoriei (poliţie, vamă,  sănatate, paşaport, viză, etc), agenţia neavând nici o răspundere în faţa pasagerului din acest punct de vedere. Refuzul la îmbarcare dintr-unul din aceste motive cade în sarcina exclusivă a pasagerului, fără că acesta să poată pretinde despăgubiri agenţiei.
5.14. Agenţia va informa de bună credinţă pasagerul asupra formalităţilor necesare călătoriei solicitate, conform informaţiilor furnizate de sistemul computerizat de rezervare, dar nu poate fi făcută responsabilă asupra veridicităţii acestor informaţii şi nici trasă la răspundere pentru a le fi oferit sau nu, deoarece serviciul de informare este unul oferit suplimentar şi nu are legatură cu serviciul de emitere a biletului de avion.
5.15. Agenţia nu este răspunzătoare pentru pagube sau inconveniente produse pasagerului în timpul zborului sau datorită unor modificări de orar, întirzieri ale zborurilor, etc, împrejurări care se află dincolo de controlul şi voinţa agenţiei.
5.16. Datorită situaţiei create prin cererile masive de azil politic sau rămânerile ilegale în ţările din Vest, autorităţile tuturor statelor, chiar în prezenţa vizei de intrare eliberată de ambasadele ţărilor respective în România, pot refuza fără explicaţii să permită trecerea frontierei, respectiv îmbarcarea în avion  a pasagerului. În astfel de situaţii, agenţiei nu i se pot solicita despăgubiri, deoarece imposibilitatea efectuării transportului se datorează unui terţ.

VI. Reclamaţii

6.1. Orice reclamaţie cu privire la biletul de avion cumpărat se va face în scris, în termen de max 10 zile lucrătoare de la data producerii evenimentului reclamat.
6.2. Reclamaţiile care nu sunt făcute în scris nu vor fi luate în considerare.
6.3. Agenţia va transmite reclamaţia respectivă companiei aeriene pentru care a fost emis biletul iar soluţia dată aparţine companiei aeriane, în calitate de proprietară a biletului. Agenţia va informa pasagerul despre soluţia dată de companie reclamaţiei, în scris, în termen de 3 zile de la primirea răspunsului de la companie.Dacă pasagerul nu este mulţumit cu răspunsul primit, acesta se va adresa direct companiei aeriene care a efectuat zborul.
6.4. Pasagerul va fi despăgubit direct de către compania aeriană în toate cazurile în care aceasta decide acest lucru, agenţia nefiind obligată să intermedieze astfel de despăgubiri.
6.5. Orice reclamaţie din partea pasagerului se va face în conformitate cu prezentele contiţii generale de vânzare a biletelor de avion.

VII. Dispoziţii finale

7.1. Prezentele contiţii generale sunt realizate în conformitate şi se completează cu prevederile CONVENŢIEI DE LA VARŞOVIA , în care România este parte semnatară, în conformitate cu prevederile art. 11, aliniatul 2 din CONSTITUŢIA ROMÂNIEI.
7.2. Afişarea în agenţie a prezentelor contiţii generale presupune obligativitatea pasagerului de a le citi. Se consideră că pasagerul care a cumpărat biletul de avion a luat la cunoştinţă despre conţinutul acestor contiţii şi nu va mai putea invoca ulterior necunoaşterea lor sau lipsa de informare.
7.3. Prezentele contiţii generale vor fi aplicabile şi opozabile terţilor în toate situaţiile stipulate în cuprinsul lor.

7.4. Traveo.ro se încadrează în excepţiile OG 130/2000 art.6. lit. f.

Termeni şi contiţii rezervări hoteliere

Traveo.ro îşi rezervă dreptul de a modifica aceşti termeni şi contiţii în orice moment. Modificările vor intra în vigoare de îndata ce vor fi publicate pe www.traveo.ro

Efectuarea/ Modificarea / Anularea rezervărilor

1. Orice rezervare efectuată online şi neanulată la termenul limită de anulare specificat în sistem se consideră fermă şi implică responsabilitatea plaţii.

2. Toate anulările vor fi efectuate prin intermediul sistemului online sau în cazul unei disfuncţionalităţi a sistemului, se poate contacta serviciul de Tranzacţii cu Clienţii al Traveo.ro

3. Termenul limită de anulare fără penalizare este specificat în momentul efectuarii rezervării online. Depaşirea termenului respectiv implică plata penalizărilor care de asemenea sunt specificate în rezervare.

4. În cazul neprezentării la hotel, se va aplica o penalizare de minimum o noapte (“no show”) până la maximum costul întregii şederi, în funcţie de politica de anulare a hotelului.

5. Cererile de rambursare, ca urmare a neutilizării în totalitate sau parţială a serviciilor turistice, trebuiesc însotite de o confirmare scrisă din partea hotelului. Această confirmare nu garantează returnarea contravalorii serviciilor neutilizate. Va fi onorată numai în cazul în care hotelul acceptă returnarea contravalorii.

6. Toate rezervările vor fi onorate numai pentru persoanele pe numele cărora s-a facut rezervarea. Schimbările de nume nu sunt permise.

7. În caz de imposibilitate fortuită de a onora rezervarea, Traveo.ro îşi rezervă dreptul de a înlocui hotelul sau alte servicii confirmate iniţial cu altele de categorie similară sau superioară, fără nici un fel de altă compensaţie în schimb sau de a returna banii integral în cazul în care este imposibilă oferirea unei alternative.

8. Cazarea se face, de regulă, între 12.00 şi 14.00, ora locală, în ziua sosirii programată în rezervare. Pentru a evita probleme la cazare, vă rugăm să ne informaţi în cazul în care veţi ajunge mai târziu la hotel.

9. Toate hotelurile publicate pe Traveo.ro solicită ca cel puţin unul dintre pasageri să aibă 18 ani impliniţi. În cazul în care clienţii au sub 25 ani şi rezervă hoteluri din SUA sunt rugati să contacteze hotelul direct pentru clarificări.

Tarife

1. Traveo.ro nu percepe taxe sau comisioane în plus faţă de tarifele afişate online.

2. Mesele incluse in fiecare tarif sunt specificate la rubrica 'Mese incluse'.

3. În anumite destinaţii este posibil să se perceapă taxe locale plătibile direct la hotel.

4. Unele hoteluri au tarife fluctuante, care se schimbă zilnic. Tariful nu poate fi garantat decât pe baza unei rezervări confirmate. Nu se acceptă o cerere de rambursare bazată pe faptul că preţul de vanzare a fost aproape sau peste tariful de recepţie.

5. Conducerea hotelului poate solicita, la sosire, detaliile cardului de credit sau un depozit care să acopere şi să garanteze orice costuri suplimentare care pot apărea în timpul şederii dumneavoastră.

Tipuri de camere

1. Tipurile de camere pot depinde de disponibilitatea acelui tip de cameră în hotel şi pot varia în funcţie de hotel şi/sau de ţară în ceea ce priveşte categorizarea tipurilor de camere. Încercăm să ne asigurăm că hotelul oferă tipul de cameră rezervat, totuşi pot exista ocazii când în loc de o cameră cu pat dublu poate fi alocată o cameră cu doua paturi separate sau o cameră cu pat dublu poate fi alocată în loc de o cameră cu două paturi separate. Vă rugăm să luati la cunoştinţă că majoritatea hotelurilor europene oferă două paturi single alăturate pentru a forma un pat dublu. În timp ce toate preferinţele legate de tipul de cameră dorit sunt trimise la hotel, alocarea camerelor este facută de către hotel şi depinde de disponibilitatea din momentul intrării în hotel. O cameră triplă nu garantează trei paturi separate. Mărimile paturilor şi configuraţia lor pot diferi. Acest lucru poate include şi un pat pliant. O cameră cvadruplă este o cameră pentru patru adulţi, cu două, trei sau patru paturi. Acest lucru poate include şi paturi pliante. Aranjamentul paturilor poate varia de la un hotel la altul.

2. Orice cerere suplimentară, cum ar fi pentru etaj superior, pentru cameră de fumatori etc. nu e garantată în momentul rezervării şi va depinde de disponibilitatea hotelului în ziua intrării clientului.

3. Clasificarea după stele a hotelurilor afişate oferă o idee generală a calitaţii hotelului şi un nivel aproximativ de facilitaţi, servicii şi comodităţi. Totuşi criteriile şi cerinţele specifice aplicate pot diferi de la ţară la ţară. Traveo.ro nu se face responsabil de aceste criterii diferite de clasificare a hotelurilor între ţări, tipuri de camere şi informaţiile despre hotel legate de aceste chestiuni. Este responsabilitatea persoanei care face rezervarea să se asigure că tipul de cameră rezervat este adecvat numarului de persoane care călătoresc.

Reclamaţii

1. Orice reclamaţie trebuie depusă în scris la sediul Traveo.ro (Accent Travel & Events) în maxim 30 de zile de la data ieşirii din hotel.

2. Înainte de transmiterea reclamaţiei către agenţie, persoana care a fost cazată la hotel va supune atenţiei hotelului acest fapt, în timpul şederii. Nu vor fi luate în considerare reclamaţiile care nu au fost supuse şi atenţiei hotelului. Orice reclamaţie trebuie raportată, pe loc, hotelului.

3. Nu suntem responsabili pentru compensarea niciunei situaţii care ar fi putut fi rezolvată la faţa locului dacă hotelul ar fi fost informat.

Termeni şi contiţii generale

1. Traveo.ro nu va fi responsabil pentru eventuale inconveniente sau rezultate ale unor circumstanţe neprevăzute cum ar fi inundaţii, cutremure, revolte, acte teroriste, acte guvernamentale sau schimbarea autorităţii dintr-o tară, contiţii de vreme nefavorabile sau renovări la hotel care nu ni s-au comunicat în avans.

2. Diferenţele de climă şi regulile de economisire a energiei din diferite ţări pot afecta sistemele de încălzire din hotelurile localizate în zona sau ţara respectivă. De exemplu, în Italia sistemul de încălzire poate fi operat între 15 noiembrie şi 15 martie, din cauza reglementărilor guvernamentale.

3. Începerea şi încetarea datelor de funcţionare a piscinelor pot fi deasemenea afectate de contiţiile de climă şi vreme. Traveo.ro nu este responsabil pentru politicile hotelurilor legate de aceste aspecte.

4. După efectuarea rezervării, vă rugăm verificati şi asigurati-vă că toate detaliile din voucher (cum ar fi adresa hotelului, informaţiile despre hotel, oraş şi ţară) sunt corecte. În acest mod, veţi fi protejat de orice neplăceri cauzate de o eroare a sistemului.

5. Folosirea site-ului se va face numai în urma acceptării termenilor şi contiţiilor. Dacă nu acceptaţi aceşti termeni şi contiţii, nu folosiţi acest site.